Bert şi John
Jacobs au conceput primele lor tricouri în 1989 şi le-au văndut pe străzile
din Boston şi pe la colegiille de pe coasta de est a SUA. Timp de cinci ani
succesul i-a evitat.
Apoi, în
1994, au avut ideea să folosească în scop promoţional o siluetă din carton
botezată Jake şi
sloganul “Viaţa e bună”.
sloganul “Viaţa e bună”.
Oamenii au
îndrăgit mesajul simplu şi optimist iar tricourile s-au vândut ca pâinea caldă
la un târg local, după care magazinele de haine au devenit interesate.
Acum figura
lui Jake şi sloganul nu sunt doar pe tricouri ci au trecut pe obiecte de la
prosoape până la căni şi lese pentru câini.
Viaţa este
foarte bună acum pentru Bert and John Jacobs, deoarece afacerea este înfloritoare,
cu încasări pe 2011 care însumează peste 100 de milioane de dolari.